Ljus i mörker

[tumblr_kpf62prnHJ1qztggxo1_400.jpg]

Det fina med vintern är att trädens grenar är vackra på ett helt annat sätt.
Gick igenom ett litet skogsparti idag och tittade upp mot trädens kronor och dom är så fina.
Tyckte den här bilden visade lite hur jag menar:)

The nice thing about winter is that the branches of the trees are beautiful in a completely different way. Went through a small skogsparti today and looked up at the trees and they are so nice. Did this picture showed a bit what I mean:)


关于冬季的好处是,树枝在一个完全不同的方式美丽。 经历了一个小skogsparti今天看着树起来,他们是太好。 此图片显示,没有一点我的意思:)


Så här skulle jag vilja att ett av mina rum såg ut.  Kanske någon gång!

I would like to have a room looked this. One day maby!

我想是我的房间一模样。或许在某些时候!

[tumblr_kp56fnA59S1qztggxo1_400.jpg]
Det är jag och Simon om ca 3 veckor då vi strosar runt på Paris gator ♥

It's me and Simon in about 3 weeks when we stroll around the streets of Paris ♥

它是在大约3个星期,我和西蒙在我们周围巴黎街头漫步
Önskar att jag kunde säga att dessa var mina ♥

Wish I could say that these were my ♥

希望我可以说,这些是我♥
Och den här♥

And this one♥

而这一次
Bara denna också :)

This also:)

这也
Det här skulle jag vlja göra nu. Istället för att sitta och huttra och frysa läpparna blå ♥

I wold love to  do this now. Instead of sitting and shivering cold lips blue ♥

这将vlja我现在明白了。而不是坐在发抖,嘴唇冷蓝色的♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0