Paris ♥

Idag fick jag en  överraskning av min underbara  pojkvän och sambo Simon.
Han och jag ska åka på en weekend till Paris i december:) exakt vad jag behöver just nu.
Det blir från en torsdag till söndag. Längtar så jag spricker!!!
Kan inte vänta tills jag få strosa runt på Paris gator!
Eftersom vi aldrig har rest ihop så längtar jag lite extra.
Ska bli mysigt att upptäcka nya ställen tillsammans....
Simon, du är Bäst ♥

Today I got a surprise of my wonderful partner Simon.

He and I are going on a weekend in Paris exactly what I need right now.

it will be nice to discover new places together

Simon, you are the best ♥

 


 

今天,我得到了我的美好的伙伴西蒙惊喜。

我和他前往巴黎周末正是我现在需要的。

它是从星期四至星期日。只要我爆裂!

因为我们从来没有在一起了,所以我的一点额外的。

必须很好地发现一起新的地方....

西蒙,你是最好的♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh va mysigt!! En weekend iväg ensamma är aldrig fel! Kram

2009-11-17 @ 10:32:11
URL: http://linaheltenkelt.blogspot.com
Postat av: Sophie

Wow så härligt!:) Avundsjuk jag? Nä va fick du det i från!;)



Kram Soffan

2009-11-17 @ 16:21:34
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0