Personliga detaljer / Personal details

För mig är det viktigt att  ha personliga detaljer i hemmet och det är jag säkert inte ensam om.
I mitt och min sambo Simons hem hittar man bla söta romantiska detaljer som på bilderna nedan.

For me, it is important to have personal details at home and I am certainly not alone.
In my and my partner Simon's home you find sweet romantic details in the pictures below.

对于我来说,重要的是在国内的个人资料,我肯定不是唯一。 
在我和我的伙伴西蒙的家里找到布拉赫甜在下面的图片浪漫细节。
Jag har en svaghet för slitna nallar och den här fina är min mamma Ingers gamla. I stället för att ligga i mormors gamla källare fick den ett nytt liv hos mig ♥

I have a weakness for worn-out teddy bears and this fine is my mom Ingers old. Instead of lying in my grandmother's old basement was on a new life in me ♥


我有一个弱点破旧的玩具熊,这是我的好妈妈英厄斯岁。而不是她的祖母老地下室躺卧在我的新生活♥
Den här söta lilla pudeln hittade jag på myrorna och den söta perfymflaskan hittade jag på en second hand i blekinge.

This cute little poodle I found on a second hand called myrorna and the sweet perfymflaskan I found a second hand in Blekinge.

这个可爱的小卷毛狗,我发现了第二的手,和可爱的瓶子我在一个布莱金厄二手找到。
Och till sist min kära gamla mormors kängor som har tagit sina sista steg. Nu får dom vila på drinkvagnen i köket istället. För skönhet har ingen ålder ♥
Och kristallflaskan är ännu ett second hand fynd.

And finally my dear old grandmother's boots which have taken their last step. Now, they rest on the drink cart in the kitchen instead. For beauty has no age ♥
And crystal bottle is yet another second-hand bargains.

最后,我亲爱的老祖母已决定了他们的最后一步靴子。现在,他们停留在厨房里的饮料车代替。对美没有年龄♥ 
和水晶瓶子又是二手货。

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0