En Höst saga♥

Här är bilderna från en plåtning som jag gjorde med Nina Holma tidigare i höstas.
Bilderna är tagna här i Stockholm och alla som medverkade är
Photo: Nina Holma
Styling: Ida Persson
Makeup: Elva Ahlbin
Hair: Hanse Andersson
Model: Gabrielle / Elite Models
Location: Jens och perras studio/samt en av Stockholms alla fina parker.
Jag blev väldigt nöjd med allt! Alla var så jäkla grymma. Det är alltid lika kul att jobba med sköna kreativa människor. Det gör mig glad:) Nu är det dags att planera in nästa plåtning....



Kommentarer
Postat av: elva

Ja visst blev bilderna med masken bra!



Vår bildserie som du stylade är minst lika fin. Hoppas du drar in mig i fler av dina projekt framöver oxå :)



2009-10-28 @ 21:07:55
URL: http://elvamakeup.blogg.se/
Postat av: Johan Stjernqvist

Fantastiska bilder ida!!!!



Magiska!!!!!

2009-10-28 @ 22:45:34
Postat av: Tanja Sivonen

Way to go!! Vad du gör mej stolt Idis! Så proffsigt! Och så kul att Nina och du funnit varandra!

2009-10-30 @ 00:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0