Oldies but goldies

Just nu sitter jag och letar inspirations material till näst kommande påltning. Samtidigt kollar jag tillbaka vad jag gjort tidigare och försöka hitta nya ideér så att jag inte fastnar och gör samma om och om igen.
För mig är det viktigt att utvecklas i min stil så målet för nästa plåtning är att göra något nytt och annorlunda fast med min touch på det såklart.
Eftersom sagor alltid har varit en av mina största inspirations källor så har jag just sett filmen Glasblåsarens barn, en fantastisk film med fantastiska kostymer.... Min Dröm just nu är att någon gång få vara kostymör för en saga som blir film. Kan knappt vänta att få se Tim Burtons Alice i underlandet som har premiär mars 2010.
ÄLSKAR KOSTYMERNA!







Här är några gamla godingar som jag och fotografen Anna Malmberg plåtade för nästan exakt ett år sedan.
Efter att vi letat och letat efter en skön location i Stockholm som var ruff och sliten hittade vi ett hus som var helt öde. Det var ganska läskigt att ta sig in dit och känslan i huset var ganska läskig den med.
Men eftersom vi ville ha den känslan i bilderna passade det perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0