lite ditten och datten.....

Idag har det varit en bra dag! Älskar när jag får pirret i magen av att allt är så kul just nu. Solen skiner, alla ser glada ut och alla har börjat piffa till sig lite extra just för att våren är p väg,,,underbart...
På torsdag ska jag klippa och färga mitt hår. Och det ska bli sååå skönt hmm undra vad det blir för färg den här gången???  lite åt kola tror jag att det blir, men som sagt jag är inte den som är den, älskar att test nya saker!! Lite jobbigt för Simon dock  hehehe
I helgen har jag och mina fina syskon Daniel och Johanna varit hemma i Blekinge.
Daniel kom hem på torsdagen och jag och Johanna kom hem på fredagen. På fredag kväll myste vi med mamma och avslutade kvällen med ett varsit glas vin. På lördagen gick vi alla upp i tid för att äta god frukost och sen göra melodikrysset med EXPERTEN mamma Inger och hennes syster Margrethe som också är en jäkel på det där... Sen åkte vi till Antik affären i Olofstöm och där fyndade jag fin fina prylar...
6 klockor och 2 porslins figurer....samt en superfin prickig låda och 2 fina tallrikar. Underbart att fynda!!
Sen när vi varit i affären för att handla allt gott till kvällen vilade vi och väntade in pappsen som varit i Italien och åkt skidor...
På kvällen när han kommit hem berättade han och visade jättefina bilder från resan och så åt vi  en jättgod middag med massa prat och skratt!
Tack för att ni finns! vad skulle jag göra utan er!!!
Avslutar detta inlägg med lite fina och inspirerande bilder...puss och god natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0