Vintage

Det underbara med vintage är att plaggen inte finns i 500 exemplar.
och så har dom en egen lilla  historia.
Jag älskar vintage men samtidigt tycker jag det är kul att blanda upp det med något nytt. Det blir en skön mix och så är det lättare att hitta sin personliga stil.

The wonderful thing about vintage is that the garments are not found in 500 copies.
and so they have their own little story.
I love vintage but I think it's fun to mix it up with something new. It is a nice mix and it's easier to find their personal style.

关于葡萄酒奇妙的是,服装没有发现在500份。
所以他们有自己的小故事。
我喜欢葡萄酒,但我觉得很有趣的东西新的混合起来。这是一个很好的组合,更容易找到他们的个人风格。
Jag jobbar hårt på att få en garderob som denna. Lite mer skor enstaka tyllklänningar och en vackert skåp fattas.
Nu blir det att finkamma alla secondhand butiker i Skåne och Blekinge, det är där guldkornen finns;)

I work hard to have a closet like this. A little more shoes and a beautiful cabinet made.

我努力有这样的壁橱。阿多鞋和一个美丽的内阁提出。
image126
Många fina, söta skor som dock oftast  tyvärr är för små för mig.

Many nice, cute shoes, however, usually, unfortunately, is too small for me.

许多漂亮,可爱的鞋子,但是,通常,不幸的是,是我太小。
image134
En liten maräng♥

A little sweet meringue

漂亮的衣服

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0