A Bride to be ♥

Om ca 15 -16 månader kommer jag bli fru persson -Lagneryd och jag längtar såå.
Jag vet att det är rätt lång tid kvar men jag kan inte låta bli att kolla efter klänning redan nu:). Det är som att mina ögon är inprogramerade för att hitta den rätta:)
Och i förra veckan hittade jag en blivande kanditat. Den var helt otroligt vacker och enkel med en old touch känsla.
Men eftersom den inte kommer ut förrens till hösten så letar jag fortfarande. Men den kommer bli svår att slå:)
Sen vill jag förtydliga att klänningen inte är det viktigaste för min del det är bara väldigt kul att leta och fundera på det.
Kan lika gärna bli en från Beyond Retro eller Judits som har någon skön historia bakom sig och som kanske bara kostar dryga 1000 lappen.
Klänningen som jag hittade i förra veckan påminner om denna i snittet. Hur fin som helst!!
Min hade dock en liten ärm på
vanessa786:sebastienne:anastasivictoria:tatielle:  paolo roversi, vogue it
Den här modellen hade ju också varit superfin men inte med så mycket tingel tangel på.
Enfärgad i sin enkelhet♥
Underbart vackert! Men kanske inte för mitt lilla bröllop:)
why over do it??? hehehehe

Kommentarer
Postat av: Sophie

Å vad härligt! Du har såååå mycket roligt framför dig! Lova att vi får följa dina äventyr här på bloggen!:)



Kram Soffan♥

2010-04-21 @ 11:14:43
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/
Postat av: Jenny Lundqvist

Underbart!!!

Du må tycka det är lång tid kvar nu, men tiden går riktigt fort! Njut! Jag har bara 4 månader kvar, sen är jag fru Lindström!

Kramar

2010-04-21 @ 15:19:11
URL: http://avigt.blogg.se/
Postat av: Lina

Ser fram emot de redan!! Du kommer lixom uppfylla mitt Dröm dröm dröm bröllop lite. Vill du ha tips/drömmar dvs inspiration så hör av dig.

Jag va oxå på beyond retro och kollade men är inte sååå händig som du vet.. men där finns guldkorn!! Som du säger är det inte det viktigaste men F*N så roligt att leta klänning. Sen att vara nyförlöst och stå i provrum är inte lika kul. :-S Rekomenderas ej..

Men det VIKTIGA är att det ska va roligt INTE stressigt för då är man fel ute... (Jag har en skräck historia om du behöver få perspektiv) PUSS & KRAM!!

2010-04-21 @ 21:06:04
URL: http://linaheltenkelt.blogspot.com
Postat av: Lina

Tänker du behålla Persson??

2010-04-21 @ 21:07:08
URL: http://linaheltenkelt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0