Dagens jobb= modeplock för H&M

Eftersom jag och Simon har blivit  gästade av några hantverkare 2 dagar i rad så måste vi gå upp lite tidigare än vanligt. Och eftersom jag inte börjar jobba kl 11 så sitter jag på  Waynes kl 09.00 och filosoferar.
Hellre det än att sitta hemma bland damm och massa främmande karlar:)
Idag ska jag jobba med Karin Smeds. Och idag ska vi göra ett ihop plock för morgondagens plåtning. Det är för H&M och det ska bli väldigt kul!
Efter jobbet ska jag träffa kära bror Daniel på en AW och ev fler som är sugna. Ju fler desto bättre..
Älskar den här bilden! Skulle vara så kul att ett jobb med barn... det får ligga näst på min  to do list för min bok!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fin bild, lite skrämmande men vacker. Det gillas!

2010-04-23 @ 22:16:12
URL: http://thelittlestoryteller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0