Imorgon är en annan dag!

hmm ibland vaknar man och tänker att idag skiner solen och det kommer bli en bra dag. Men så en dag så vaknar man och känner att den här dagen kommer inte bli som dom andra. Det finns bara en känsla i kroppen som inte går att beskriva. Dagen kommer bli en av dom värsta! Och så blev det...
Idag fick jag den känslan när jag vaknade men ignorerade den ganska länge tills jag kom till jobbet och allt bara gick fel:( Efter att ha svurit och fräst bestämde jag mig för att ändra på det hela och gick ner på stan för att göra lite ärenden.
När jag går över plattan springer en pundare ut framför mig så att vi krockar. Och så SKRIKER han JÄVLA HORA rakt ut....tragiska människa!
som tur var tänkte jag till och bara gick utan att vända mig om eller skrika tillbaka vilket var gaaanska nära... men tänkte att det inte riktigt skulle vara värt det. Vet inte vad han har för verktyg innanför jackan om man säger så...
Som sagt ibland vill jag bara inte bo här....listan kan bli lång på saker som jag vill slippa!! Men sen finns det en väldigt mycket längre lista på det jag älskar med Stockholm.
Från och med nu tänkte jag försöka bli en glad Ida igen. Jag började med att äta den största äppelkakan jag kunde hitta:)
Sen ska jag och Simon sitta barnvakt åt Ebba som är 2,5 år. Ska bli kul!! Leka och läsa saga är nog det jag skulle behöva just nu:)
Hittade just den här bilden. Jag och min syster Johanna, Tanja och hennes bror hade varit på Långholmen en varm sommarkväll och druckit vin.
Snart snart snart kan man göra det igen...längtar!!!


Kommentarer
Postat av: Cissa

Det där med barnvakt fixar du ju galant! Kommer ihåg när du somnade Henri i ett nafs;)kram

2010-04-26 @ 18:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0