När man längtar som mest är det inte så långt kvar:)

Idag är det nästan sommar i luften. Har just kommit hem efter ett varv runt sjön och idag utan ipoden i öronen...

Nästan bättre med fågelkvitter faktiskt om man går som jag gjorde. Idag gick det bara inte att springa och då kan man lika gärna gå istället för att inte göra något alls:)

 

Till helgen åker jag min festman till Nordsjö som ligger långt inne i de värmländska skogarna:)

Underbart fint ställe. Mina föräldrar kommer också dit. Vi alla ska fira valborg och umgås.

Bilden nedan är tagen vid Svinsjön som bara ligger några minuter från Simons föräldrars hus.

Jag har aldrig varit med om ett mer stilla ställe som detta, kändes nästan som att vara med i en saga.

Som sagt jag längtar till sommaren och semestern då man kan göra mysiga saker som att ro i en sjö mitt i skogen!!!

Nu ska jag göra motsatsen dvs bege mig till stan och fixa nya kläder till lite programledare. Älskar kontraster:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0