vår i pastellens alla nyanser

Det bästa med våren är nog alla pastelliga färger.....
Just nu har jag lite dille på aprikos i kombination med gamelrosa & brunt.....så himla fiint
Håller på att uppdatera min garderob och min stil:) Stod vid spegeln härom dagen och tänkte nej nu är det dags för lite förändring. Så jag hade STOR rensning i garderoben och nu ska nytt in.
På inköpslistan står det:
♥ Skor med lagom klack
♥ Gamelrosa kavaj alt aprikos med axelvaddar
♥ kostym shorts med hög midja
♥ Snygga t-shirts
♥  Väska i skinn
♥ Skinnjacka
♥ Armband i silver har hittat några fina på Indiska som jag nog ska slå till på
hmmm listan kan bli låååång men jag behöver en kraftig uppdatering så det är bara...:)
Trend: Ta på dig linnekostymen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0