Wet look /Style by ida

Här kommer lite ny/gamla bilder som jag gjorde tillsammans med grymma fotografen Benjamin Vnuk tidigt i januari.

Sminket gjorde såklart grymma Elva:)

Modell var Matilda från Elit som även har klätt Itanienska Vogues omslag. Alltid lika kul att jobba med grymma modeller!!

Jobbet kom lite i sista minuten men tänkte att det skulle vara kul att  göra just wet look eftersom jag mest gjort den romaniska biten. Jag måste få en variation i boken:)

Och så här blev resultatet!

Nästa vecka kommer det mer bilder som äntligen ska bli publicerade i ett grymt magasin.

Ett jobb som jag blev väldigt nöjd med.....så det kommer mera:)

 

Matilda för Vogue Italia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0