Mode veckan

Då var mode veckan igång och jag har varit på några visningar. Tyvärr missade jag nog dom bästa som weekday men jag orkade bara inte + att det var så kaalllt och weekday hade sin i frihamnen nej det gick inte. Mina stackars tår går i första hand nu  för tiden. Filippa K var tydligen också väldigt fint!
Idag Blir det en del jobb på stan. Ska fixa en ny fin kavaj åt Anders Kraft och lite nya fina toppar till Tone...
Sen kanske det blir någon visning till. Skulle vara kul att se Whyred!
I söndags hade vi även en plåtning jag, Lisa hasselgren, Elva och Sofie.
Det hela började ganska kaotiskt med en sjuk modell men det slutade 15 timmar senare med ett sprakande resultat och alla är super nöjda. Lägger upp bilder inom kort när jag hinner. Stressig vecka det här:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0