mycket jobb och lite vila...

just nu är det mkt jobb och lite vila = lite inspiration och energi till annat...
Det är därför det är lite torka här på bloggen...jag kommer ifatt snart:)
Bara jag inte blir sjuk! har känt lite förkylnings symtom men jag ignorerar dom just nu!!!
Underbar make up som inspirerar mig till nästkommande plåtning som jag hoppas kommer bli med grymma fotografen Nina Holma:)
Turkos är en av mina favoritfärger och som får mig att fortsätta hoppas på att sommaren är på väg trots väntan på snökaoset:(
Trots att jag är 27 år ja snart 28 så lever häst tjejen kvar i mig. Märkligt det där men det försvinner liksom aldrig. Blir alltid lika rörd varje gång jag kommer in i stallet och ser min gamla tävlingshäst Jasmin, det är precis som hon kommer ihåg allt kul vi hade ihop hahaha  eller så är det bara jag som kommer ihåg gud vad töntigt det låter med det är speciellt jag lovar:). Den dagen jag blir rik ska jag köpa en häst. Finns det något mer rogivande att rida ut i skogen? Nej, jag lovar! Men som sagt det blir den dagen jag vunnit på lotto för det är fasen inte en billig hobby det där...tack underbara mamma och pappa som offrade sig  många tidiga dagar för att åka till stallet eller för att tävla.
Nu ska jag hoppa i säng! natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0