Några favoriter från mode veckan...

Design: Helena Quist
Önskade att jag hade hunnit se denna visningen. Fick dock prioritrera annat jobb i stället.
Ser väldigt fint ut....
Design: Whyred
En väldigt fin kollektion. Jag saknar dock lite färg....
Design: Cheap monday
Jag tycker det är väldigt kul att Ann-sofie Back har börjat designa för cheap monday.
Man ser direkt när hon har haft ett finger med i spelet vilket är väldigt kul!!! Heja Ann-Sofie!!
Sylingen var kanon!!
Design: Hope + Nina Persson från The Cardigans.
Väldigt kul att Nina Persson har varit med och designat.
Jag hittade 2 favoriter i kollektionen som känns väldigt hon.se nedan:)
Det fanns såklart fler heta plagg men dom hade varit ännu hetare i en annan färg än bara svart.
Design: Dagmar
Jättefin kollektion!!! lagom med färg och urfina draperingar...like like!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0