Snygga Gemma Ward

Då var det äntligen onsdag och jag har äntligen en ledig kväll hemma i soffan.
Det är kul när man har mycket jobb men samtidigt vill man ju faktiskt ha lite tid att bara vara hemma. Jag och Simon har gått om varandra sen  i lördags så ikväll ser jag fram emot en myskväll i soffan..
Mitt möte som jag hade i förra veckan gick kanon och jag berättar mer om det hela när jag vet mer exakt:)
Men glad är jag kan jag säga....
En annan rolig grej  är att Nina snart kommer hem från Australien. Ser fram emot vår plåtning nu i februari.
Är så kul att jobba och bygga på min bok som växer sakta men säkert. Nu väntar jag just på bilder från 2 olika plåtningar som jag har gjort med Lisa Hasselgren och Benjamin Vunk. Två kanon duktiga fotografer som jag gärna jobba mer med i framtiden.
Det har varit extra roligt att jobba med lite andra teman som jag inte har gjort innan. Kul att tenja lite på mina gränser. Väldigt utvecklande framför allt!!
Här nedan är några bilder på snygga Gemma som är en av mina favorit modeller.
Skulle vara en dröm att få styla henne!! Hon ser ut som en liten älva!

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0