Fullt ös medvetslös..

Just nu är det många järn i elden, det kom just in ett nytt projekt, vilket är jättekul:) eftersom jag är lite kontrollfreak  är jag rädd att jag ska glömma något, så agendan fylls i noga och följs noga varje dag...
Älskar när jag får jobba med sådant som jag är bra på som styling, och bara kunna fokusera på det och inget annat..underbart och inspirarande!
Och idag hade jag ett möte med en tjej som ska få vara med i mitt team vilket känns jättebra. Hon är en jätteskön tjej som har koll på läget..
Ska bli kul att få en extra hand när det är så mkt....
Nu ska jag lägga upp min klänning eftersom jag och symaskinen har blivit vänner igen:)
sen blir det sängen, dags att ladda morgondagens batterier!!


Kommentarer
Postat av: veronica

hey you. från och med nu är jag din högra hand yeah! och så hittade jag hit också :D

2010-01-15 @ 17:12:33
URL: http://modistiskt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0