Idag är en bra dag!

Efter att ha jobbat 10 dagar i rad fick jag äntligen sova ut. Jag känner direkt när min kropp säger stopp vilket är bra:) Så idag blev den mysig start på dagen med kaffe och goda mackor. oftast hinner jag inte äta hemma utan det blir på kontoret..någon som har svårt att gå upp i tid..eh ja!
Den här veckan har jag och Siroun fixat med våra kära kollegor på sporten som åker och sänder oOS i Canada. Vi har försett dom men varma vinterkläder från Peak. Kanonfina kommer dom bli:)
Sen håller vi även på att förbereda för ett jeans jobb som vi ska plåta för expressen på måndag.
Mycket jeans i pressen just nu som ni säkert märkt.
Om en stund ska jag bege mig ut på stan för att forsätta jakten på lite rekvisita samt andra grejer till plåtningen som jag har nästa söndag...det kommer bli såå bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0