Sierska sökes!

Nu har det snart gått 6 månader sedan mina absolut favorit jeans försvann. Det är ett par Levis orange tab, lite utsvängda och har världens skönaste slitning. Som ni säkert känner och vet så ligger vissa plagg en närmre hjärtat än andra. Jag hittade dom på en sköt second hand i taipei/Taiwan i Maj  09 och i slutet av sommaren var dom bara borta. Jag har letat över allt och spårat dom på alla ställen jag har varit men nej ingen har sett dom. Så nu tänkte jag ta lite allvar i detta och söka upp en sierska, kan ju inte skada att testa i alla fall, skulle hon säga att dom är någonstans i norrland eller i någon annan del av stan så kan jag i alla fall inse att någon annan med jävligt bra smak har tagit dom och så får jag bara släppa det. Det jobbigaste skulle ju vara om man skulle råka på personen på stan med jeansen på eftersom dom är så speciella. vågar inte tänka hur jag skulle reagera hehehe... nåväl nu återstår det att hitta en bra sierska;)

 

Lite eller rättare sagt ganska mycket fint från Erin Fetherston Fall 2009

Erin Fetherston Fall 2009 


Kommentarer
Postat av: Sophie

Vet hur det kan vara! Håller tummarna för att du hittar dem!:)



Kram Soffan

2010-01-06 @ 19:25:55
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0