Gaga is here!

Det känns som det är det folk har pratat om mest den här vecka i alla fall på tunnelbanan och bussen... Gaga is here:)
Tycker ändå att hon är väldigt fachinerande på många sätt.
En galen konstnär helt enkelt. Jag är inte ett jättefan men gillar en och annan låt. Men det verkar ju gå hem hos alla andra så det är ju bara att gratulera henne.
Hennes outfits är också helt magiska det är nästan det jag gillar mest.
Kan tänka mig att hennes live spelning är helt galna som det ska vara när det är live....
Ska bli spännande och höra vad hon får för recentioner......
Nu ska jag laga lite lunch sen ska jag och Simon måla måla och måla.
Och ikväll är det  bubbel som gäller:)
Lady-Gaga-music-03.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0