Ännu ett fynd ♥

Samtidigt som jag hittade kappan på Beyond Retro hittade jag även den här fin fina klänningen. Bilden är kanske inte den bästa men jag lovar att den är finare på. Det blir kvällen outfit på Lördag då det Blir julfest hon några vänner! (Klänningen kostade endast 249.-)

Brudparet i bakgrunden är min underbara föräldrar om du undrar;)


I also  found this  nice dress. The picture is perhaps not the best but I promise that it is so nice . There will be evening outfit on Saturday when it will be her Christmas party some friends!

The bride and groom in the background are my wonderful parents if you're wondering;)


我还发现这个漂亮的衣服。这张照片也许不是最好的,但我保证,这是太好。将有上周六晚上剪彩时将她的一些朋友的圣诞晚会!  新娘和新郎是我的背景,如果你想知道美好的父母;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0