Chanel besvikelse

Hmm kom just tillbaka ifrån en ganska stor besvikelse. Efter att jag gjort mig i ordning ,och peppat mig själv att det är faktiskt mysigt att gå på bio själv, kommer jag till SF söder. Jag köper lite godis popcorn och läsk för att lyxa till det lite extra hehe...
Efter att ha väntat i ca 45 min på att gå in i salongen kunde jag nu gå in. Jag  är helt ensam men efter några minuter ramlar det in några till, tack och lov läskigt att sitta själv i en bio salong, och till slut är vi 9 personer.
När filmen väl kommer igång började jag ana att något inte stämde, hmm ingen Audrey tautou och handlingen stämde inte överrens med den som folk har beskrivit! SUCK inser ganska fort att det här måste vara en uppföljare på första filmen. Är det jag som är helt lost? När kom den? tog för givet att det bara fanns en film just nu men men ........
Men jag satt kvar men tyvärr måste jag säga att det var ännu en liten besvikelse den var inte alls bra. Men som sagt jag kom ju för att se den första och inte den andra så jag får nog vänta att dömma den tills jag sett första hehehe...
Nå väl det ska vara jag till en sådan här händelse hahaha... och inte nog med det skulle jag ta bilden hem och inser att det är värsta snökaoset. Fick köra i 50 km hem, såg inte ett skvatt. Senfick jag även leta parkering i ca 30 min....haha kul hur en kväll kan sluta...
Nu ska jag hoppa i sängs......och be att det inte blir några inställda flighter på grund av vädret.
Kram och sov gott!

Zephyr-tree_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0