Fina klappar

Då var julafton över, det går så fort. Men vi hade en väldigt mysig kväll och det hoppas jag ni alla också hade.

Det är så kul hur alla traditioner finns kvar och som inte går att rubba.Underbart!

Under granen låg massa fina paket som vanligt och här är några av dom jag fick.

Klädhängarna har min kreativa mamma och pappa  gjort, såå fina. Dom vet verkligen vad jag har för stil och det är väldigt kul!

Lilla huset på prärien är en gammal goding till serie som jag var helt besatt av när jag var ca 13 år. Ska bli kul att börja om historien igen.

Chloé parfymen luktar helt underbart, lite inslag av fläder. LOVE IT!

Mac mus ett måste om man ska undvika kramp i axeln och lillfingret;)

Sallads bestick var något som fattades i lådan hemma.

Jul dagen är också en väldigt mysig dag. Alla sitter och pysslar för sig själva, läser en bok kollar på tv dvs ingen stress eller måsten, alla gör vad man vill.

Själv sitter jag fortfarande i myskläderna med sov ruffs och klockan är strax efter 14 älskar det:)

Snart ska vi nog köra ner till stallet och se om jag kan hitta min gamla hyrhäst Jasmin.

Herre gud det är snart 10 år sedan jag slutade tävla med henne men ändå så saknar jag min gamla vän ibland, vi hade väldigt kul ihop;)

Som sagt idag blir det bara mys & mat.....

 

 


Kommentarer
Postat av: Sophie

Låter som ni har det supermysigt vännen!:)



Kram Soffan♥

2009-12-25 @ 17:02:06
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0