Nu är det vinter!

Fyy vad kallt det var i morse,,,burrr och ändå hade bara termometen kommit över 0 sträcket...hur ska det här gå?
Jag inser mer och mer att jag inte är gjord för det här klimatet!
Det jobbigaste just nu är att jag inser att jag MÅSTE gå till ICA dock är det inte så långt men ändå, jag hade sett fram emot att krypa ner i soffan med tända ljus och kolla på Sex and The City som jag har sett många gånger men inte en gång för mycket:)
Men först får jag dra på mig dunfodralet och bege mig till affären......

Today it was cold and I feel that I would be in a warmer country at this time. And yet it is only the beginning of winter.

今天很冷,可在一个温暖的国家,我想我觉得在这个时候。 然而,这仅仅是冬天的开始
3254854143_f130774daf_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0