Temat är underkläder

På fredag ska Jag och min kära kollega göra ett underkläders jobb för Expressen vilket ska bli väldigt kul.
Jag har just varit nere på stan och jagat fina, romantiska underdelar som kommer blir kanon för plåtningen.
Jag har även lånat massor av fina underdelar på många pressagenturer, märken som bl a made by Noemi, Calvin Klein, twillfit och Odd Molly.....

Här är lite annan inspiration som jag skulle vilja ta med mig när jag gör ett eget underkläders jobb i framtiden.
Eftersom det är väldigt lätt att ett underkläders jobb blir för sexigt  tycker jag att det är viktigt att tona ner det hela med lite lugnare poser så att inte bilden blir för sexig och tacky, utan lagom romatisk sensuell men med något som sticker ut lite. Så skulle jag göra det i alla fall:)


On Friday, I and my dear colleague, do a underwear job for Expressen, which will be lots of fun.

I've just been down looking for some, romantic underwears. I've also borrowed a lot of good in many nice pieces  from some of the press agencies, brands including Made by Noemi, Calvin Klein, twillfit and Odd Molly .....

Here are some other suggestions I would like to take with me when I make a custom clothing for a job in the future. Since it is very easy to under-clothing job is too sexy, I think it is important to downplay the whole thing with a bit calmer poser so that no image is too sexy and tacky, but just the right romantic sensual but with something that sticks out a bit. How would I do it anyway:)


上周五,我和我亲爱的同事,并在快报,服装工作,这将成为乐趣。我刚停在镇驱车罚款,浪漫的部分,将成为板大炮没有。我还借了新闻机构的许多地区许多好处,包括诺埃米,卡文克莱,twillfit和奇数莫莉国产品牌.....下面是一些其他的建议,我想我要为我在今后的工作定制服装。因为它是很容易的根据,服装的工作是太性感,我认为重要的是淡化了一点平静波塞尔整个事情,以便没有图像太性感和俗气,而是正确的浪漫感性但东西拉出位。我应如何做无论如何:)

Tumblr_ksudj8td9r1qzmhamo1_500_large



Happy Finish Creative Retoucher Portfolio: Jackie Williamsheroines

20090517163739


20081218200706


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0