Äntligen Fredag

Idag är det andra dagen i rad som solen skiner när jag öppnar mina ögon och kikar ut genom fönstret. Underbart! lycka! solen lever fortfarande hon har inte gott under, phu!
Idag har jag tagit det ganska lugnt, en lång frukost och sen till träningen för att stärka mina rygg muskler.
Min stackars rygg mår inget vidare just nu så därför måste jag ta mig i kragen! skönt! men så tris att träna rygg!!!
Igår hade jag dock en mer givande dag med massa planerande inför plåtningen. En massa mejlande och telefonsamtal. Älskar att pricka av på min todo list och igår kunde jag stryka allt för en gång skull:)

Today is the second consecutive day on which the sun is shining when I open my eyes and peeking out the window. Wonderful! The sun is still alive, Phu!
Today I have taken it quite calmly, a long breakfast and late for the gym.
Yesterday I had a really good day of planning my next big shoot. A lot of emails and phone calls. Loves to tick off on my todo list, and yesterday I was able to delete everything for once:)
Min lilla arbetsplats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0