Dagens Jobb

Idag har jag sprungit på stan och lånat underkläder till ett underkläders jobb som jag och Siroun ska göra  för Expressen Söndag nästa torsdag.
Om ni inte visste så jobbar jag med Siroun Forsberg på TV4 som hennes assistent.
Vi jobbar alltså bland annat med att ta fram nya outfits till våra kära programledare varje säsong.
I början kunde det vara lite knepigt när gäller att hitta en bra balans vad programledaren känner sig bekväm och en stil som ska vara bra och representreande för kanalen. Men nu går det som på räls vilket är kul.
Man har ju nu lärt känna programledarna och vad de gillar och sen var jag anser ser bra ut  i rutan.
Enligt mig har jag världens bästa och roligaste jobb och kollega:)
Åter till underklädes jobbet!
Vill bara visa några godbitar som man skulle vilja byta ut dom där sköna men ack så trista bomullstrosorna ;)
Något att önska sig i julklapp kanske?
De först 3 är från Twilfit ♥

Next week will I and Siroun Forsberg style and an under-clothing job for Expressen Sunday.
Here are a few good pieces I would put in my underwear drawer

下周我将Siroun风格和不足特快周日服装工作。
这里有一些好作品,我把我的内衣抽屉
Dessa fina kosetter hittar ni på Agent Provocateur som ligger på Birger Jarlsgatan 9
Butiken är en upplevelse i sig!
Agent Provocateur Store Interior - Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0