Marc Jacobs

Just nu letar jag förbrilt efter en bra och snygg väska som håller länge. Alla mina fina second hand väskor faller just i bitar och nu vill jag bara ha en som håller länge!
Och det är inte det lättaste! För antingen är dom svindyra och snygga eller billigre inte alls den modellen jag vill ha.
Jag hittade bla  den här fina från Marc Jacobs perfekt style.
Tycker att den var både snygg och lagom stor.
En sådan här skulle jag gärna bära på min axel! Men eftersom min budget inte tillåter ett köp som detta så får jag leta vidare:) Men fiiin är den!!

Right now I am looking for a good and stylish bag that lasts long. All my nice second handbags fall precisely into pieces and now I just have a long-lasting!
And it is not easy! For either they are the expensive and stylish cheaper or not the model I want.
I found this nice by Marc Jacobs, which I assume is an old model but perfect style.
I would like to carry this one on my shoulder! so nice!!

华丽手提袋,Marc Jacobs的,我想可能是我的:)
[Marc-by-Marc-Jacobs-Petal-to-the-Metal-Sasha-Shoulder-Bag.jpg]
Marc by Marc Jacobs Faux Fancy Owl Ring
Den här söta ringen är också från Marc Jacobs.
Visst är den fin?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0