Gamla nyheter!


Tidigare i våras blev  jag och Anna Malmberg omskrivna i taiwanesiska Vogue och nu har jag äntligen fått mitt exemplar.
Det känns liksom inte verkligt förens man faktiskt har magasinet handen, lite som ett kvitto på att vi faktiskt var med:)
Skribenten Max Wang som jag än idag samarbetar med skrev artikeln som handlar om mig och Anna och vår dåvarande foto duo Nangilima Photography.
Artikeln handlar om hur vi samarbetar och hur vi finner inspiration till våra bilder. Sant om vårt besök och utställning av Finding never neverland i Taipei som ägde rum Maj 09.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vilken fin blogg du har vännen! Välkommen in i bloggvärlden!:D



Klart att vi ska pimpa!:) Syns på onsdag!



Kram Soffan♥

2009-11-06 @ 11:39:50
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0