I ♥ MAC

I denna enorma smink djungeln så är det mac som jag gillar mest.
Läppstiften sitter som berget och ögon skuggorna är super fina på.
Jag är ju en tjej som älskar att köpa nya läppstift. Jag ser det lite som en accessoar, det kan verkligen lyfta en outfit!
Ibland händer det att jag klär mig i svart från topp till tå. Detta händer dock inte så ofta eftersom jag älskar färg och mönster. Men ibland vill man bara var svart helt enkelt, då brukar jag åtminståne sätta färg på läpparna. Man ser genast piggare ut:)
Sen har jag just lämnat mitt favorit puder från make up store, wonder powder, för att använda mineralpuder från ID make up. Anledningen är endast för att min hud mår så mkt bättre med ett puder som andas istället för att täppa igen porerna. Har du problem med hyn? Byt till mineral puder idag!!!!! så värt det!
Men för dig som inte har några problem kan jag bara gratulera och tipsa om make up stores wonder powder.
Det är ett löspuder som ger en otrolig lyster och nästan en retucherande känsla vilket kan vad bra om man har ytliga blodkärl eller andra små kvisslor.
En annan godbit från make up store är deras concealer palett.
Den är uppdelad i tre delar. Den kostar ca 360.- värd vart ända öre!!! och så är den dryg också!
1. den som går mot gul/grön -Den neutraliserar alla röda kvisslor
2. den som går mot röd/-  den neutraliserar mörka ringar som man kan ha under ögonen just i dessa tider. (den tar först slut i min palett:)
3. Den som är mer i naturlig hudton- den kan man använda om man bara vill tona ner något som sticker ut;)
Förutom dessa produkter från make up store så tycker jag mac är bäst!!!

在这个庞大的丛林构成的Mac是我最喜欢的。
在岩石和眼影唇膏坐在超级引脚上的不错。
我是一个女孩谁爱买新的口红。我期待像一个配件,它可以真正解除装备一点!
有时发生在黑人,我从头饰到脚趾。出现这种情况往往并非如此,因为我喜欢的颜色和图案。但有时你只想是黑色的,只因为我通常åtminståne把他们嘴 唇上的颜色。人们看到,并即时通知指出:)
Nail LacquerCream Colour BasePowder BlushLipstick

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fint att höra att det funkar bra med mineralpudret! :) Otroligt fin blogg du har! Så inspirerande bilder du lägger upp! Jag hittade hit när du lade upp en länk på facebook...



Kul att du njuter av ditt jobb, keep it up girl! :)

2009-11-12 @ 23:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0