I ♥ Topshop

Efter en dag på stan med plock till programledarna på TV4 vill jag dela med mig några av godbitarna som jag sprang på inne på Topshop och Zara.

Den här kavajen är ett säkert partyplagg för den som inte orkar eller hinner mixa och fixa.
Kanonfin med ett svart transparent linne och svarta tunnare strumpbyxor till.
Och så skulle jag själv välja skulle jag ta ett par pumps med eller utan sliver detjal.
I all sin enkelhet ♥

Söt♥
sötare♥
Sötast ♥ Den här skönheten ska få följa med mig hem den 25e!
Ni som känner mig vet att min svaghet för blommor är ganska stor.
Kunde inte motstå den här fina från Zara ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Fin fin blus! Blev sjukt shopping-sugen. Längtar till min "gamla" kropp är tillbaka så jag kan shoppa lite oxå. framåt sommaren kanske....

2009-11-09 @ 21:21:35
URL: http://linaheltenkelt.blogspot.com
Postat av: johanna

OHH!! Jätte fint!! Den där blusen skulle sitta fint även på storasyster. Puss o kram

2009-11-09 @ 21:27:35
Postat av: Mamma o Pappa

Fin skjorta och väldigt fint bröllopsfoto i bakrunden:)

Kram Mamma o Pappa

2009-11-09 @ 21:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0