Inspiration i höstmörkret

Efter att ha känt mig lite hängig och förkyld de senaste dagarna bestämde jag mig för att ta en "ta hand om kroppen dag". Det behövs och är nödvändigt många gånger. Särskilt nu när det är mörkt och kallt.
Ska strax duka upp med lite te eller kaffe ,har inte bestämt mig riktigt för vad jag är sugen på,  men te känns lite bättre för kroppen när den är lite trött:)
Här kommer några vackra bilder som inspirerar mig......
Både fotografen Tim Walker och illustratören John Bauer är stora inspirations källor för min del...
Nu ska jag tända lite ljus och mysa lite till skön lugn musik!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka otroliga bilder du hittar...

2009-11-05 @ 18:09:05
URL: http://linaheltenkelt.blogspot.com
Postat av: Nina Holma

Jag älskar dessa Tim Walker bilder. Igår kväll såg jag dokumentären september issue, har du sett den än? helt underbara kläder och plåtningar! du måste se den om du inte sett den än. man dööör! ses snart kram

2009-11-07 @ 18:52:24
URL: http://ninaholma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0