Dröm Location

Fotografen Jan Jörnmark www.jornmark.se som är mer eller mindre besatt av ödsliga platser har lyckat hitta det här helt magiska slottet som är helt öde.
Slottet heter Chateau Miranda och ligger i Belgien.
Enligt Jan själv smyger tyvärr en vaktmästare runt och vaktar slottet för just fotografer och andra nyfikna människor.
Hade varit helt magiskt att få göra ett jobb där iaf om man är där på dagtid och mer än 10 personer.
Det ser inte helt oskydligt ut om man säger så. Sen skulle jag inte vilja träffa på den där vaktmästaren heller för den delen!

Kommentarer
Postat av: Lina

Guuud va härligt, läskigt & vackert ställe. Tänk va häftigt att få gå runt där inne..

Frågan är om man skulle kunna slappna av och njuta av det.. hade gått på helspänn m axlarna vid öronen och snurrat runt för minsta pip.

Kram

2009-10-29 @ 17:45:44
URL: http://linaheltenkelt.blogspot.com
Postat av: Cissa

Oh ja det verkar såååå vackert. Den sidan har jag i mina favoriter, kan sitta och kolla hur länge som helst...

Den gamla bilkyrkogården här hemma är oxå lite fin/läskig tycker jag...kanske inte sagoaktig men ändå en cool location för en session...

2009-10-31 @ 11:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0