April väder= ingen hit för spring på stan

Då så, då var det slut på värmen ialla fall just idag.
Sitter och tar en kaffe på Waynes på Götgatan och ser hur snöflingorna singlar ner utanför...suck.
Ser dock ut som att det inte blir liggande ialla fall:) i så fall hade jag varit beredd på att ta en sista minuten om det inte hade varit ett askmoln över hela Europa...Det är ju heeelt sjukt det här.
Helt plötsligt så tar naturen över och vi små människor blir som myror i en myrstack som fått vatten på sig.
Läskigt men coolt vad naturen har för krafter.
Känns som lite varningsklockor på att vi MÅSTE ta hand om naturen annars kommer vulkaner och tsunamins, jordskalv vara rena vardags maten om några år....
Visserligen så hörde jag på nyheterna att det har varken varit mer eller mindre naturkatastrofer på sista tiden. Det är bara att media skriver mer om det. Vi får hoppas på att det är sant.
Idag börjar jag dagen på TV4 med att buda tillbaka massa kläder som vi lånat på olika pressagenturer till plåtningen. Efter det kommer jag gå ner på stan för att plocka nya kläder till en programledare.
Sen ska även jag och Siroun börja planera för sommarens aktiviteter på TV4 som
*  Kunga bröllopet
* VM i fotboll
* sommar vikarier
Alla programledare ska vara fint kittade till alla direktsändningar samt pressplåtningar, så det blir ett speckat shema för att få i hop allt.
Den ända nackdelen med att vara stylist är att man måste springa på stan trots snö eller regn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0