En solig dag = en bra dag♥

Idag har det varit såå skönt här uppe i Stockholm. Hoppas alla i övriga Sverige har haft det lika skönt.
Blommorna växer för fullt lika så gräset...jag älskar verkligen våren!! Det är den bästa tiden just nu....så jag fösöker njuta hela tiden för nu blir det bara bättre och bättre:)
Min dag började med ett väldigt roligt möte. Det hela resulterade i jobb i ett nytt projekt som jag inte vågar avslöja helt än men det kommer bli en rolig utmaning:)
Efter mötet hetsade jag iväg till studion där Siroun plåtade för fullt för Blossom Magazine. Blev jävligt coolt!!! Så kolla in Tidningen på nätet www.blossommagazine.se/
(Den kommer ut i butik i juni)
Nu ska jag äta middag med min sköna festman och sen ska vi köpa glass har jag bestämt. En dajmstrut ska jag unna mig idag;)

I övrigt önskar jag att detta vackra badrum var mitt:)
Älskar när man  gör badrummet som ett finrum.
Vi har en kandelaber i vårt. Det är ju en liten början i alla fall:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0