SVA magazine

Idag började jag dagen med att springa runt sickla sjön. Finns ingen bättre start på dagen egentligen (synd att man inte inser det förrens man har sprungit i 2 veckor första veckan är  ju rena döden) sen är det underbart att höra  de små  fåglarna sjunga. Det känns som att dom sjunger för just mig när jag springer förbi:)
Idag är det en annan stor dag ett av mina styling jobb publiceras i SVA magazine http://www.svamagazine.no/
vilket jag är väldigt stolt och glad över.
Jag lägger upp bilder ikväll eller imorgon........
Annars ser dagen ut att bli fullspeckad med plock till programledare, prepp för modeplåtning imorgon samt lite för beredning för ett viktigt möte imorgon:)
Ska bli ett väldigt spännande möte och jag hoppas det går bra;) Håll tummarna för mig!!
Fin fina skapelser av Victor & Rolf♥


Kommentarer
Postat av: Sophie

Å vad spännande! Ser fram emot bilderna!:)



Kram

2010-04-19 @ 11:07:46
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0