Tisdag är inte måndag utan helt ok:)

Just nu sitter jag och avnjuter en liten latte efter att ha sprungit på stan hela dagen.
Jag har köpt nya kläder till en av tv4 hallåor.
Sen har jag även bokat möten med 2 andra programledare som ska få nya fina snygga kläder till sommaren.
Älskar sådana dagar då man får så mkt gjort. Jag har bockat av hela min to do list men har en ny till morgon dagen hoppas den blir lika lätt att bocka av:)
Sen fick jag tyvärr reda på att ett projekt jag skulle varit med i blev uppskjutet till hösten vilket känns trist. Jag var såååå peppad men men allt har en mening.
Eftersom det där projektet inte blir av nu planerar jag och Nina en ny plåtning. Så nu ska jag leta inspiration till den samt kolla igenom alla stora visningar på style.com. Har inte hunnit det än. MEn nu är det hög tid att göra detta!!!!!
Sen funderar lite på att gå till mitt medium igen mycket som händer just nu och jag skulle bara vilja ha lite väglening,, hon är grym eller helt makalös kan man säga.
Har varit hos henne 2 ggr och jag är lika mållös när jag kommer därifrån. Stark, peppad!!
Hon  heter Vivi Linde och är väldigt seriös och har varit i tv sammanhang flera gånger inte minst i let´s dance där hon hjälpte Elin kling.
Jag kan varmt rekommendera det om man känner sig lite vilsen, eller om du bara är nyfiken på de näst kommande åren, hon hjälper dig att välja väg. Och inget hokus pokus alltså!!!!
I morgon jobbar jag med fina Karin. Vi ska preppa för ett H&M jobb vilket alltid är kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0