27 dagar kvar till 2011

Idag är det lördag och snön singlar ner utanför fönstret. Så vackert!!!
Det är så mysigt med snö dock inte lika mysigt att jobba i det hela dagarna:)
På sommaren älskar jag verkligen mitt jobb för jag kan vara ute hela dagarna, mindre kul nu dock hehe...
Men som tur är ju själva jobbet fortfarande väldigt kul!
Jag har haft många intressanta möten den här månaden och hoppas på resultat efter nyår!
På måndag ska jag och Bästa fotografen Lisa Hasselgren göra ett herrjobb vilket är väldigt spännande då jag inte gjort så mkt herr än! Men när jag kollar på mitt plock så känner jag att det här kommer bli något extra, hoppas jag iaf!!!
Så efter nyår kommer det finnas 4 nya jobb ute på min sida www.idapersson.com1 st med den grymma fotografen Ceen Waren som tar bilder från dina drömmar och 3 med Lisa Hasslgren som tar lika fantastiska bilder fast på sitt underbara sätt.....
För övrigt ser jag verkligen fram emot ett nytt år! Mitt 2010 har iof varit väldigt bra måste jag säga. Nyförlovad med min gosse♥ underbar sommar med en liten semester till Mallis och hela 2 veckor i Tegelstrand med familjen och fina Clary (morfars syster)= LYX!!!
och så jobbet lossnade lite under hösten vilket känns väldigt kul!!! Men jag tror att  2011 kommer bli ett lika om inte ännu bättre år!!
Nu ska jag göra mig redo för en lång promenad in till söder i strålande solsken och massa gnistrande rimmfrost på träden och massor snö att luffsa fram i...mysigt!!
Lite inspiration en lördag som denna!!
btw glöm inte att lyssna på lite Frank Sinatra i jul! bättre julmusik finns inte:) och så känns den mer äkta!!!
Pulmonary Archery. by ~Skatefreak14 on deviantARTHola/Chao.a goal without a plan is just a wish...Facebook | Penny Annes Photos - Collaboration between Penny Anne and Elisa J Mercurio20080403144953.jpg 477×690 pixels picture on VisualizeUsThat Girl ❤.future cowgirl. {explored} | Flickr - Photo Sharing!Bear Photos -- National Geographica goal without a plan is just a wish...a goal without a plan is just a wish...a goal without a plan is just a wish...Russian Mademoiselle ♡run awayA c e t i c A c i d ∞Hola/Chao.fashion in my eyes5220944817_e9ca125280_b_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0