GOD JUL ♥

Så var det jul igen och så var den över igen? Det går sååå fort! eller ja mellandagarna räknas ju fortfarande som julhelgen så, men ni fattar vad jag menar!
Ledigheten var väl behövd då jag var ganska slutkörd. Jobbat hårt i höst i snitt 1 modejobb i månaden. Och det kräver ganska mycket inspiration och kraft och ibland tar det liksom slut.
Men det sköna är att efter bara några dagars ledigt kommer inspirationen krypandes tillbaka igen och jag blir sprallig och vill börja skapa igen:)
Men nu ska jag fortsätta att bara vara ledig och suga in mig naturen och vara med min fina familj och njuta av livet!
Önskar att jag hade tid att åka runt och träffa lite bekanta hemma men tiden räcker liksom inte till.
Så i år har jag bestämt mig för att ge all tid och mamma och pappa som jag så sällan träffar. För imorgon drar vi vidare till Simons familj i Karlstad!
Här kommer lite vackra bilder!
God fortsättning på er!
Givenchy Haute Couture | Spring Summer 2010Vogue UK June 1993“And when the princess opened the door the frog came in, and slept upon her pillow as before, till the morning broke. And the third night he did the same. But when the princess awoke on the following morning she was astonished to see, instead of the frog, a handsome prince, gazing on her with the most beautiful eyes she had ever seen and standing at the head of her bed. “

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0