Låt dig inspireras av Cover / Dazed & Confused

Ibland händer det ju att jag inte hittar den inspirationen jag letar efter, vilket kan vara väldigt frustrerande.

Oftast har jag bara en känsla i kroppen som säger på ett ungefär vad jag letar efter men inte mer...

Ganska jobbigt när man letar och letar och inget klickar...men samtidigt är det underbart när det väl gör det,som idag. Köpte 2 av mina favorit tidningar  Dazed & Confused och Cover. Båda innehåller grymma mode jobb som får mig att drömma i väg och spinna vidare på egna ideér som jag helst skulle vilja göra idag här och nu:)

Blir ganska ivrig ibland:)

Så köp båda och låt dig inspireras av stylisten Robert Rydbergs (fotograf Hasse Nielsen) superfina jobb i Cover DK och

Katie Shillingfords (fotograf Josh Olins) underbara styling av Viktor & Rolfs galna klänningar i Dazed & Confused.

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0