NK-Press dag!

I går avslutade jag och Siroun dagen med att gå till NK dit vi blivit inbjudna för att få ta del av NK nya presskort.
Det var Pressagenturen Ibeyo studio som hade eventet  där jag en gång i tiden har jobbat. Tillställningen hade en skön sansad stämning. Folk minglade runt och drack lite skumpa och snackade lite strunt. I alla fall så gjorde jag och Siroun det i alla fall:) Ett väldigt skönt slut på dagen!
På vägen hem fick vi en goodiebag fylld med godsaker....som..
Presskort på NK
Ett te som luktar helt underbart, gräddkola tror jag att det kan vara:)
fin fin choklad..tror dom kallas minkyssar...mmm
små presentkort i olika butiker i varuhuset..
Men presskortet är ju klart bäst!
Tack NK och Ibeyo !!

Kommentarer
Postat av: Lina

ååååhhhh!!! Avis.. Har iofs oxå strosat runt på NK i veckan men med barnvagn & det enda påse jag va i kontakt m där va Astrids blöjpåse uppe i skötrummet. Min nya vardagsflykt går in till stan där jag obehindrat kan promenera m vagnen (för mycket snö här ute) och ist för skog, villor & trista Berga cenrum så kan man fönster shoppa lite. Well well. Gick iofs ur PK-huset med en "Mathilde" påse igår och den kommer jag leva på länge.... kram!

2010-02-04 @ 21:43:39
URL: http://linaheltenkelt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0