Vårkänslor...

Idag är det söndag och jag har  äntligen lite vårkänslor:) Köpte den här fina påskliljan som gör att man får lite vårkänslor.
Igår var jag Daniel och Johanna på F12 och åt en av smaknings menu. Helt underbart gott!!
Det var underbara bror Daniel som vill ge det till mig och Johanna i Julklapp! Vilken julklapp säger jag bara:)
Vi fick 1 förrätt till champagne 3 förrätter 4 varmrätter och 3 efterrätter...mmmmmm till detta fick vi även ett vin till varje rätt så dvs 11 olika viner....LYXIGT värre!
De 4 första vinerna hade en röd tråd som vi skulle försöka lista ut. Som sagt jag är absolut inte särskilt bra på att smaka av viner men det var väldigt kul och lärorikt måste jag säga.
Efter att ha testat alla så kände man ju att det var något som kom igen i varje vin men vad det var hade jag som sagt ingen aning om. Sen kom hovmästaren in och berättade att alla vinerna är gjorda på samma druva fast framställda i olika länder och har då fått olika karaktärer beroende på vilken slags jord dom odlats på....intressant:)
Maten var också en hel smak sensation!!! kvällen får ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ + + av 5 möjliga!!!
Det har var just det jag behövde. Efter att ha varit lite avtrubbad på det mesta är jag nu glad och väldigt inspirerad till en ny vecka och vår!
Tack Daniel & Johanna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0