Dagens kap!

Efter att jag hade en underbar morgon bar jag mig iväg  till odenplan för att kolla om Old Toch hade lite rekvisita för min och Sirouns plåtning på måndag. Och som tur hittade jag allt jag behöver:) Tjejerna som jobbar där är såå gulliga och snälla tummen upp för er!!

När jag gick tillbaka till tunndelbanan stannade jag vid en grym secondhand butik som ligger bredvid. Kommer dock inte ihåg vad den heter men dom har mkt bra skinnväskor skor och kappor. Efter att ha kollat på ett 10 tal olika väskor gick jag mot utgången och då fick jag syn på den lilla gamla Gucci väskan som hängde bakom kassan.

Jag granskade den och den såg verkligen äkta ut. Mannen i kassan gav mig öppet köp så att jag kunde kolla att den verkligen var äkta. Efter det åkte jag in till stan och gick in på NK och frågade en tjej på väskavdelningen. Och hon konstaterade att den var äkta vilket så klart känns extra kul när man fyndar en vintge Gucci:)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: elva

Jadå vi kom hem i bra tid. Precis när vi klev av fel buss så kom det en buss mot Slussen som vi hann springa på i sista sekunden. Men allt det mysiga gjorde att iaf inte jag brydde mig så mycket om en sån liten sak :)

2010-01-22 @ 14:23:02
URL: http://elvamakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0