Dagens plåtning ♥

Idag har jag jobbat med en riktigt duktig fotograf, Benjamin Vnuk och temat var wetlook.

Jag hoppade in i projektet 2 dagar innan så det var kosrt varsel med klädvalet men det var bara att sätta fart att plocka ihop några outfits. Men det gick kanonbra:) Det var extra  kul att göra något nytt. Jag har ju mest gjort romantiska och kanske inte så många kommersiella plåtningar vilket jag känner att min bok behöver just nu...

Sen var det väldigt kul att jobba med duktiga Elva som gör grym make & hår och sist men inte minst snygga, vackra  Matilda S från Elit som har klätt omslaget på Vogue Italia.

Men nu blir det god mat, soffan och ett glas vin...för det är jag värd!!!

 

Elva fixar till Matilda lite:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0