Drömstudio

Den dagen jag tar steget att skaffa mig en studio kommer den få turkosa väggar och så kommer min lilla fågelbur äntligen få en värdig plats där den passar bäst:) Just nu står den på toaletten och jag är inte helt nöjd med placeringen och det tycker nog inte buren själv.. känns nästan som att det blänger på mig ibland hehehe....

Men det är ju det som är trist med hyresrätt man vågar ju inte borra var som helst. Rätt som det är så borrar man igenom någons avloppsrör. hehehe

Men visst är studion på foto nedan underbart fin!! Tänk om den kunde få vara min!!

One day! one day!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: elva

Sv:



Ja ni har ju faktiskt plats för badkar. Som du säger så finns det banne mig inget bättre sätt att varva ner. Tror även den där badoljan jag använder har en sövande effekt för jag blir alltid VRÅLTRÖTT när jag använder den.



Jag är såååå nyfiken på vad det va för möte du va på. Ser fram emot i morgon :)

2010-01-29 @ 10:54:21
URL: http://elvamakeup.blogg.se/
Postat av: elva

Sv:



Vad kul att de gillar den!

Jag har faktiskt gjort en hel del såna hattar och till och med sålt några. Kanske skulle ta upp den lilla hobbyn igen :)

2010-01-29 @ 10:57:16
URL: http://elvamakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0