Edith Piaf

Edith Piaf är en av mina favorit sångerskor.

Tack Mamma & pappa för att ni introducerade henne för mig när jag var liten!!

Min favorit låt finns där nedan och du känner säkert igen den, om inte lyssna och njut:)

Efter att ha sytt och fixat med symaskinen i kväll är jag väldigt trött och känner att sängen lockar mer än vanligt. Det finns inget bättre när man stänger av tv:n sätter på lite skön musik och bara pysslar istället.

Förutom pyssel med symaskinen har vi satt upp gardiner i sovrummet och vid balkongdörren så att vi slipper insynen från våra grannar. Dom är säkert snälla men det är lite väl tight in på när man nästan kan kolla på deras tv istället för vår egen;) Där hänger nu en jättefin spets gardin med fina rosetter ♥

I morgon blir det mer jobb för TV4. Våra kära killar på sporten ska åka iväg och sända handbolls VM i nästa vecka och ska vara ny kittade för det, vilket är mitt och Sirouns jobb att fixa. Sen ska jag även fixa med mina egna projekt. Jag är väldigt inspirerad och kan knappt bärga mig för att börja handplocka alla plagg inför stylingen....härlig start på ett nytt år!!!

God natt!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0