I min jobbväska

När jag stylar för en modeplåtning har jag alltid med min älsklings väska:)
Där i har jag allt jag behöver för olika nödlösningar som kan uppstå.
Väskan är säkert 100 år gammal och jag gillar stilen på den. Den ser lite ut som pipps guldpeng kappsäck.
Min är dock inte fylld med guldpengar. inte än i alla fall;)
Min favorit verktyg är mitt mini strykjärn. Jag  fick den i en  goodie bag på en visning för Liselotte Wetsterlund för 3 säsonger sen. Bästa goodie bagen någonsin!!! Inte för att jag förväntar mig det men det är kul när man blir överraskad av en sådan bra grej.
hmm Inser här nu att jag borde fylla på väskan lite extra för söndagens plåtning. I alla fall lite silver tape och säkerhetsnålar. Silver tapen är min BÄSTA vän!! Man kan göra allt med det......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0