Nytt år nya krafter...

Nu så, är jag utvilad och glad. Kände att jag behövde pausa från allt över jul & nyår för att får ny lust och nya krafter. Idag visar termometern -16 och jag ska strax ge mig ut på stan dels för lite jobb men i huvudsak träffa min söta syster Johanna. Jag ska även anmäla mig till en sykurs samt en photoshop kurs. Det  här året står det utveckling på Idas schema vilket känns skönt. Utan utveckling skulle jag ruttna.
Den här bilden får mig att läääängta till sommaren, när man äntligen kan använda klänning utan strumpbyxor och kunna använda mina fina sommarskor och vara ute länge på kvällarna. -16 är mysigt men inte lika mysigt som +17 en varm sommar kväll;)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vilka PS-proffs vi kommer att bli!:)



Kram Soffan

2010-01-05 @ 12:13:58
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jag är ok (är ju hemma och bloggar nu;). Min lilla visit till sjukhuset hänger ihop med ingreppet jag gjorde i slutet av förra året:( Jag överlever, syns snart!:)



Kram Soffan

2010-01-05 @ 18:55:59
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0