Work work work fun work!!

Den här vecka ser ut att bli lika galen som den förra:) Men det är bara kul!
Ikväll har jag stylat ihop inför en kommande plåtning med fotografen Lisa Hasselgren.
Som det ser ut nu så är jag väldigt nöjd, ska bara komplettera några enstaka grejer sen så är jag redo.
En annan sak som gjorde mig extra glad idag var ett blombud från en man som jag iof gjorde ännu gladare i söndags. När jag och Simon körde hem efter att ha varit på en middag ser jag hur en plånbok flyger ut från en bil. Vi stannar och jag springer ut och samlar ihop allt. Jag hittar även ett visitkort som var hans så jag ringde honom på en gång. Han blev såå glad och som tur var var alla korten kvar. killen som snodde den var väl bara ute efter kontanter vilket var jävligt konstigt men men tur hade han att jag såg den och ringde:)
känner mig glad för att jag gjorde han glad. Man vet ju själv hur jobbigt det är att bli av med alla kort.
månaden gärning är gjord:)
Men nu måste jag forsätta att skriva en presentation som snart ska skickas iväg men jag hoppas jag hinner skriva lite även i morgon...

Kommentarer
Postat av: Lina

Va snällt av er. Det är så kul att göra folk glada. Ofta så enkelt som att lämna över sin p-biljett till någon vid automaten om det är tid kvar. :-)

2010-01-20 @ 16:33:04
URL: http://linaheltenkelt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0